piątek, 30 kwietnia 2010

dissworldwork

Odczucie chwili bazuje na uczuciu: disslike work. Jutro podobno jest swięto. Swieto pracy. To brzmi durnie. W swiecie gdzie 90 % spoleczenstwa , gdyby mialo mozliwosć, zrezygnowalo by z wykonywania zawodu, czczenie pojęcia "praca" jest w moim przekonaniu dosyć absurdalne. Mam swiadomosć, że spłycam temat, że to swięto osób pracujących. Fakt...fuck the praca. Napijmy się...

Brak komentarzy: